Veronica ve svěžím hávu

Soutěž o nejkrásnější výlohu zná své letošní vítěze. Moc jsem fandila nadačnímu obchodu Veronica, do kterého ráda chodím na Pekandě i na Jungmance. A co si budeme povídat, změnu potřeboval jako sůl. Zbrusu nový hábit mu dodalo studio HRANA Radima Kučery a Jana Mikošky. Škoda jen, že hravý a čistý design, který byl zvolen, aby vyniklo různorodé zboží, už nyní narušuje jejich ledabylé (skoro až křupanské) rozmístění. Určitě i tady platí, že méně je více a věřím tomu, že návrat k vizuálu z průběhu soutěže s pár citlivě zvolenými kousky ve výkladu ocení kolemjsoucí i štamgasti. Máte na to :)
Cílem iniciativy Výloha roku je bohulibé čištění města od vizuálního smogu a kultivace veřejného prostoru. Spojení lokálních obchodů s tradicí a nápadů designérů bylo zase velmi plodné a můžeme se z jejich spolupráce těšit i během korony, páč jde přece o výlohy :)
Hned v závěsu jsem měla v merku práci výtvarnice Nikoly Logosové a není divu, že její kouzelné diorama zaujalo porotu. Prodejna hůlek je sama o sobě rarita. Výklad s rozehranými příběhy její originalitu perfektně podtrhuje.
Unikátní soutěž má na svědomí grafická designérka Veronika Rút Fullerová a architektka Alexandra Georgescu, které tak táhnou na boj proti větrnému mlýnu s názvem vizuální smog. Jen tak dál! Už teď jsem zvědavá na další ročník.

  • White Facebook Icon
  • White Pinterest Icon

© 2017 by Zajíc v Hájku

Logo graphic design copyright by Kampanenky